Cysta

Äntligen fick jag tummen ur och gick till läkaren för att få reda på vad mitt ultraljud som jag gjorde i slutet av sommaren gett för resultat. Allt såg fint ut men jag har en cysta vid levern. Cysta? Bara ordet cysta gör ju att man reagerar men den innehöll bara vätska och den får sitta där den sitter. Inget som de gör något åt och så länge den inte gör någon skada så kan den ju sitta där.

Under hästen har jag ju knappt haft några problem alls från magen vilket är otroligt skönt. Att äta en pizza från en pizzeria eller ett skrovmål är ju inte ens att tänka på. Men det är absolut inget jag saknar eller längtar efter. Kanske är det för att jag vet hur himla dåligt jag mår efteråt.

Nä, tacka vet jag "riktig" mat. Inget skärp här inte! Jag är noga med maten och jag tycker att vi äter riktigt bra mat. Mycket sallader blir det. Vi äter sallad till nästan varje måltid här hemma. Man får tugga som bara den, men det är det värt det. Frukt tar jag numera hellre än godis när jag är sugen på något, kan det vara detoxens förtjänst? Klart är att detox ska göras varje ny årstid. Min hud är fortfarande gudomligt mjuk och skön.

Nu är det bara att fortsätta på den vägen. Äta bra, promenera, simma, ja, helt enkelt göra det jag mår bra av vilket naturligtvis är mer än bara dessa tre saker. Men det är en bra bit på vägen för att min kropp ska må bra. Nästa utmaning är att fixa ryggen. Utmaningen antagen! No more pain!

Ryggskott


Kommentarer
Postat av: Helena

Men fyyy... kan det vara något liknande jag har på min njure? Det är ju också en cysta, fast den gör tack o lov inget väsen av sig! Ring o berätta när du har tid. Miss you! Kram H

Postat av: Anonym

Jag ringer någon dag till veckan så får vi surra lite. Nu hugger vi in i köksprojektet igen. :D KRAM

2010-02-21 @ 13:06:28
Postat av: Lise-Lotte

Men så härligt att de inte var något farligt o att du nu har fått reda på det. Kramar

2010-02-21 @ 17:35:04
Postat av: Jag

Ja, det är skönt att fått reda på det. Nu är det bara att jag sköter mig gällande maten. :) KRAM, KRAM

2010-02-21 @ 17:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback