Morgonträning med Nour

Kl sju noll noll mötte jag upp min arbetskamrat Nour nere vid busshållplatsen för lite morgonträning. En rask promenad till ett område här i Gustavsberg som har två elljusspår. Det blev det längre spåret trots att vi tänkt det kortare spåret. Hursom helst så gick löpningen över förväntan. Helt underbart skönt och det blir garanterat mer löpning där inom en snar framtid. :D Spåret var på 3,5 km och vi sprang betydligt mer än vad vi gick. Det känns riktigt, riktigt bra! :D

So, Tjejmilen, here I come!

Run to the hills! Run for your life!
Bilden lånad härifrån.

Kommentarer
Postat av: Helena

Fasn va du e hurtig.. själv har jag ju tappat min dyrbara kondis pga hostan. Kan jag int få lite av däj? :-D kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback