Måndagar

Jag har tänkt på en sak; Om man ogillar måndagar, bara för att det är måndagar, så innebär det att man ogillar 1/7 av ens liv. Helt utan egentlig anledning. Ganska onödigt eller hur?!

Hursomhelst så har jag kommit hem efter några härliga dagar i Norrbotten. Jag har slöat och plöjt böcker. Helt underbart! Jag har blivit gödd som bara den. Sockernivån i mitt blod har inte varit att leka med om jag säger så. På en konstant hög nivå! Skumtomtar, palt, fisksoppa, gröt, daim, julmust etc. Massor med gottegottgott! Så nu får jag väl fasta fram till julen. hahaa

Veckorna som kommer består av jobb, plugg, träffa vänner och släkt. Riktigt mysigt ska det bli! Och jag fnyser åt julhysterin, julklappar och allt vad julen är. fnyssss Eftersom jag inte jobbar på julafton så åker vi till mannens underbara moster med man och det ska blir riktigt trevligt. De är så mysiga och goa. Människor som man helst vill ha runt sig hela tiden. Det ser jag fram emot! Och inga julklappar behövde vi ha med oss. Det gillar jag ännu mer. ;)

Det är inte den som har lite, utan den som önskar mer, som är fattig.

Latinskt ordspråk

Kommentarer
Postat av: Helena

Låter som att du haft det finemang.. hmm.. jag känner igen det där med sockerhalten skrattar Det var likadant för mig! Fick en HEL stor låda med skumtomtar på jobbet igår och jag mår nästan lite illa bara jag ser dem.. brrr... Kram

Postat av: Jag

hahaaa Skumtomtar är fasen inte att leka med. Lätt att överdosera! :)

2009-12-14 @ 19:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback