Mottaglig

Vissa dagar är man mer mottaglig för andras energier. Jag suger åt sig dessa energier som om jag vore en svamp, detta påverkar mig så oerhört mycket och jag försöker sätta stopp för det men det är som mitt sinne inte säger ifrån utan bara säger: Komsikomsi! Jag behöver få andas och bara vara utan att hamna uppe i något jag inte vill vara. Jag behöver få ett eget litet andrum men det är inte det lättaste när det är som det är just nu.

Jag behöver få min egentid, jag behöver hämta mina krafter och i helgen ska jag hoppas på bra väder med många sköna promenader i mina alldeles egna andningshål; vid hamnen, vid träsket och i skogen. Jag ska ladda upp mitt batteri och bara suga in massor av skön energi. Underbart ska det bli. :D

Längtan gör att jag orkar lite till, det jag gör nu slipper jag göra sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback