Första doppet...

...gjorde jag idag. UNDERBART! Jag älskar att bada, så det var välkommet. Vi var ute på promenad och gick ner för att känna på vattnet och det var så skönt. Jag utbrast: Åh, jag vill bada, vilket ledde till svaret: Men gör det då! Men jag har bara bikinitoppen på mig, blev snabbt mitt svar. Du får väl näcka då kontrade mannen med. Sagt och gjort, jag tog av mig kläderna och fort snabbt ner i vattnet då en joggare sprang uppe vid vägen. hahaha! Och oj, vilken skön känsla det är, känna vattnet runt kroppen och helt omgiven av lugnet som vattnet inger. Jag kan bara säga att jag har gått med ett stort leende på läpparna hela dagen och utbrustit: Jag har badat idag. Tätt följt med: Jag är lycklig nu. :D

Det är absolut inte sista gången jag badar i sommar, snarare den första av många sköna dopp!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback