Sommar, sommar, sommar...

Så var sommaren äntligen här! Underbara svenska sommar.

Mycket händer, mycket funderingar och mycket av att passa på att njuta av nuet. :D 

Fredrik har fått jobb i Stockholm och kommer att flytta ner i slutet av sommaren. Det känns spännande! Så nu letar vi efter lägenhet för fullt, och det är här som alla funderingarna kommer in, hur det kommer att bli. Och även hur jag kommer att bo i höst, allt beroende på hur det kommer att ordna sig med lägenhet där nere.

England kommer vi att åka till omkring den 8-9 juli, och hälsa på Johanna. Det känns helt underbart att komma tillbaka till England, det är precis ett år sedan vi var där men det känns som att vi var där nyss. 

                                                                         



Jag kämpar på med sommarkursen och har även idag börjat läsa till statistiktentan som är den 4 juli. Håll tummarna att det går vägen denna gång.


Jag längtar till Luleå, eller rättare sagt jag längtar efter nära och kära. De är inte många men inte för den saken mindre värdefulla, snarare tvärtom. Och jag är faktiskt glad att de inte är fler än vad de är; mamma, pappa, Maja, Patrik och Ulrika. Min älskade familj! :D


Annars är allt bara toppen! Livet kan inte bli så mycket bättre än vad det är nu och jag njuter av varje dag.

                                                                           

Kommentarer
Postat av: majs

älskade syster!

2007-06-11 @ 09:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback