Livet just nu

Jag börjar må ganska bra men det finns dagar då jag bara vill dra täcket över huvudet och inte se dagens ljus just den dagen.

Jag börjar känna mer och mer att jag skulle vilja skaffa barn, men allt har sin tid, det är bara det att jag börjar känna att det är dags snart. Jag skulle helst vilja bo i hus när jag skaffar barn, vi satt och tittade i huskataloger igår och vi har hittat ett hus vi skulle vilja ha med lite förändringar dock. Det är bara det att det inte passar just nu och jag vill ha det lite mer ordnat att än vad vi har det idag. Och framförallt ekonomi för det, vi vill inte bara bo, livet är så mycket mer än så.

Jag har sagt det förr och säger det igen: det är skillnad på vad man VILL göra och vad man SKA göra.

Nu är det plugg som gäller för hela slanten.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kloka ord från en klok tjej.
Vi vill också hemsk gärna ha hus men man måste ju vara realistisk. I dagsläget så finns det ingen ekonomisk bakgrund för det, för man ska ju som sagt göra mer än bara bo för pengarna...
Kram kram

2007-01-07 @ 12:02:23
Postat av: Lisa

Kul att det är någon som läser min blogg, trodde att jag bara skrev för mig själv ett tag där! ;)

/Lisa

2007-01-07 @ 16:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback