Jag mår bra

Ja, det är sant, jag mår bra, trots svackor, som jag hade igår och även in lite på denna dag. Är det någon dag i veckan som är min svaghet så är det måndagar, det är konstigt, vet egentligen inte varför det är så, men det är faktiskt inte mening att jag ska förstå allt... Det är bara att acceptera och gå vidare, imorgon är det tisdag och på något sätt känns det mycket bättre. Det är bara så jättekonstigt att det är så här...!

Och om man inte hade svackor, hur skulle man då veta när man mår bra? Med de orden stänger jag ner för idag, lägger mig i sängen för lite sömn innan det blir morgon igen och en ny dag gryr.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vi ska vara med pappa i år. Det ska ju bli intressant...
Känns konstigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback