Rulle min Rulle

Igår var vi hos Agneta i Aspeå, Rulles uppfödare, för Fredriks mammas hund har fått lite eksem som skulle kollas upp. Det känns så konstigt att den 30 augusti är det 1 år sedan vi för sista gången åkte dit med Rulle. ETT ÅR!!! När jag tänkte på det senare på kvällen fick jag nästan svårt att andas, för det första; en otrolig saknad efter MIN, VÅR älskade lilla hund (mer än vanligt) och för det andra; var tar tiden vägen?!?! Vi pratar om honom varje dag och på så sätt är han fortfarande här hos oss, för alltid.



Men vi fick se två små västgötaspetsar, en som var kring fyra år och en som var kring 11 veckor. Ojojojoj, vill så gärna ha en liten Rulle igen. Okej...ingen hund i hela världen kan ersätta honom men det jag menar är att jag vill ha en Västgötaspets, underbarare ras får man leta efter enligt mitt tycke. ;)

http://user.tninet.se/~ctl156o/

Drömmer mig bort i framtiden då jag ska ha en liten Västgötaspets igen....eller kanske två... hihihi

Åter till böckerna! So long!

Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Förstår det! Kramar

2007-08-07 @ 11:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback