Nakenhet, pluggeri och funderingar

Dagen började med ett gott skratt. Nina öppnade badrumsdörren när Fredrik stod och rakade sig efter en dusch. Nina fick se en naken vit Fredrik, om hon inte var vaken innan så blev hon nog det då. hahahahaha

Så blev det en massa plugg hela dagen. Fredrik är på fest med jobbet ikväll och de verkar ha det bara bra av döma på MMS jag fick på em. 

Jag tog en lång promenad och så satte funderingarna igång. Vad jag ska ha på mig imorgon när vi ska till Helsingborg. Hittade ett extrajobb inom Apoteket som jag hade tänkt söka. Om jag väljer rätt som väljer Nationalekonomi i höst. Vad vill jag med mitt liv egentligen?

När jag kom hem igen så satte jag mig och tittade på Umeå Universitets hemsida. Ännu mer förvirrad. Vad vill jag jobba med egentligen? Jag har svårt att se mig ute i arbetslivet igen. Jag vet vad det är som blockerar mig och jag jobbar med det varje dag att komma över dessa hindren. Det känns som allt blev precis som jag inte ville ha det...

Jag är FÖRVIRRAD!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback