Orka?

Hur ska man orka när man jämt och städigt är trött? Så känns det idag, tom i huvudet är jag fortfarande. Jag har sovit otroligt mycket det senaste dygnet, ska livet vara så här ojämt? Ena dagen full av energi och nästa dag kan jag sova bort en hel dag. Var är balansen? Ska livet vara så?

Jag har inget svar men jag känner inte att jag orkar något längre, vad är kul egentligen? Jag springer i ett ekorrhjul och kommer aldrig fram. Och vad ska jag komma fram till?

Man säger alltid att det och det ska jag göra sen, men nu då, vad ska jag göra nu? Vad ska jag göra när orken inte finns längre? Vad ska jag göra när allt känns grått och mörkt? Vad ska jag göra?!

Ångesten äter upp mig inifrån, kan jag aldrig få må bra? För det känns verkligen som att jag aldrig riktigt har gjort det, visst, korta stunder i livet när fullständig lycka har infunnits har jag mått bra men det har bara varit vid speciella tillfällen, vardagen då? När ska man få må bra i vardagen? Jag bara undrar...

Är det så här livet ska vara? Hur ska man orka fortsätta vara med i leken? Jag vet faktiskt inte...Vet du?

Ångesten inför att jobba imorgon är stor, fan också, inte nog med att man slösar bort TRE dagar av sitt liv på det stället, så ska man våndas en hel dag innan man ska gå dit. Fy fan säger jag bara!

FY FAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback