På väg?!

Det kryper i kroppen och jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen, jag är på väg någonstans känns det som, men vart?! Jag letar i mitt inre och funderar en hel del på hur mitt liv är och hur det ser ut.

Jag har en plan över det kommande året och ev även året efter det. Det kommer att bli hårt men jag känner mig ändå rofylld över besluten jag har fattat för min framtid, det är med spänning jag ser framemot den.

Jag önskar bara att jag kunde känna ro i mig själv oxå, jag vill kunna falla tillbaka på mig själv när/om det händer något och jag vill känna mig trygg med MIG själv! Det börjar kännas bättre men det är inte bra.

Nu har jag skrivit om Englandsresan, läsa här nedanför! Och bilder ovanför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback