Öl är gott

Sitter här framför datorn och dricker lite öl. Är ensam hemma, Fredrik är på tentafest med sina kompisar. Ganska skönt egentligen men känner mig lite ensam.

Nina har åkt hem till Finland idag. *ledsentårar i mina ögon*
 Nu får jag inte träffa min vän på jättemånga dagar, hur ska jag överleva? Ja, jag hittar nog något sätt för att lyckas med det oxå. *ler med glimten i ögat*

Jag tränade idag och det var så skönt. En timme spinning, så underbart, hon spelade helt underbara låtar som man verkligen kom igång på. Jag älskar verkligen känna svetten rinna.

Sitter och pratar med min "lillasyster" över MSN, en helt underbar, go, "liten" tjej. Kramar i massor till min Helena.

Vill oxå skicka en STOR kram till min svärande moder, Lise-Lotte, som alltid finns för mig och lyssnar alltid (förutom när hon har eländiga kunder som vill handla av henne ;) )

Kommentarer
Postat av: svärande moder

Hej min vän. Det värmde verkligen att du skickade en STOR kram till mig. Älskar dig min lilla dotter.
Kram "mammsen"

2006-06-07 @ 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback