Måndag igen

När vi kom hem från Skellefteå igår, upptäckte vi att vår bästaste cykel var borta. Det är alltså någon som har tagit den och jag känner mig ganska arg! Vi som hade pratat om att köpa en till bra cykel så vi kan vara ute och cykla mer, men nu går ju inte det, för vi har ju knappt råd att ens införskaffa EN ny cykel. Så denna sommar blir vi cykellösa kan man säga. =(

Idag har jag en del att göra även fast jag är ledig. Jag ska försöka avsluta lite projekt jag har haft liggande ett tag. Jag ska åka och träna på eftermiddagen, det ska bli sååå skön!

Nu är det bara två dagar kvar tills vi åker. =) Om 3 dagar är vi på väg mot England. Så kul det kommer att bli, jag kan knappt fatta det, snart är vi där.

Jag ska ha en bra dag idag, ska ni ha det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback