Folket

Jag är så trött på alla människor. Jag vill helst bara vara själv, i ett rum med bara jag, lite böcker, handarbeten och musik.

Jag är trött på att det alltid ska kännas som en tävling allt man gör. Jag är trött på att vara irriterad på folk. Folk som lever som i en liten bubbla och tror att man ska läsa deras tankar. Jag är inte i deras bubbla och jag vill inte vara det heller, jag tycker att den är patetisk. Jag är ute i min verklighet, i det verkliga livet.

Jag är trött på människor som tycker så mycket och gör tvärtom när det väl gäller. Jag förstår mig inte på folk helt enkelt. Jag har slutat förvänta mig saker av folk. De lever ju ändå inte upp till ens förväntningar. Nu slipper jag bli besviken på dem oxå. Man ber saker av folk och de säger att de ska göra det, men ändå gör de inte det fullt ut.
 
Så skit i det då! Jag gör det fan bättre själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback