Umeå - nu är jag här igen!

Efter tre veckors semester är jag nu i Umeå, det som numera ska vara hemma för mig. För oss. Lägenheten är ute på försäljning. Första visningen var igår och andra är ikväll. Enligt mäklaren var det helt klart godkänt med folk som tittade på lägenheten igår. Vi håller tummarna att det ska gå fort nu! 

Veckan i Evian, Frankrike, var helt underbar! Snacka om att få ladda upp batterierna igen. En perfekt semester med både vila och upplevelser. Jag hann nästan läsa ut fyra böcker och Fredrik läste en hel del han också. Vi hade det helt enkelt toppen! När Fredrik åkte på älgkjakt passade jag på att tillbringa förra veckan i Luleå. Jag hann med det jag ville hinna med; träffa mina syskon, mamma, pappa och vänner plus att vi åkte till stugan en dag. Jag har inte varit där sedan gymnasiet så det var väl på tiden...

Och nu är jag här i Umeå igen och det är bara så lovely! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback