Facebook

Facebook, ja, vad ska man säga? Bra på många sätt och på samma gång, dåligt på lika många sätt.

Alla dessa uppdateringar av personer som skriver om hur bra och perfekt deras liv och tillvaro är. Det står mig upp i halsen, för ingen kan ha ett perfekt och bra liv jämt och ständigt, samtidigt som det inte heller kan vara becksvart hela tiden. OBS! Jag har absolut inget emot positiva människor, tvärtom, jag älskar såna personer, men Facebook är ett stort skrytforum. That´s a fact!

Eller vad sägs om alla kedjebrev som cirkulerar? *spyr galla över dessa statusuppdateringar* Eller alla som ska trycka på gilla-knappen, oavsett vad man skriver, bra som dåliga saker. Är inte det ett mycket märkligt beteende? Kan man verkligen tycka att allt som folk skriver är BRA trots att det är DÅLIGT för den enskilde personen?

Nä, nu är det dags för en paus med Facebookandet för min skull. För handen på hjärtat; varför gå in på en sida som man bara blir irriterad på när man klickat sig runt på den? Ni som ändå vill ha kontakt med mig; ring, sms eller maila mig vett ja´!

Kommentarer
Postat av: Helena

Klokt skrivet som alltid... å de e ju sköj å träffes in ril lajf åckså LOL

Postat av: Helena

Svar:

Visst kan det bli en ond cirkel av det. Men jag har gjort försök, många dessutom.

Just nu orkar jag inte försöka, för att bara bli sårad. Så då gör jag hellre inga försök.

Hoppas ni har det bra.

Kram

2010-10-27 @ 15:35:08
URL: http://nomea.blogg.se/
Postat av: Helena

Nej, så kanske det är. Men det är dom jag har antar jag...



Jag vet det, och tar inte illa upp för det :)

Vi hörs

Kram

2010-10-27 @ 15:50:48
URL: http://nomea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback