Trötthet

Ni vet ibland kommer den där känslan av trötthet över en. Trötthet över ens egen personlighet. Jag kan bli så fruktansvärt trött på mig själv och min personlighet ibland. Eller vissa delar av min personlighet. Delarna som bara blir för mycket ibland. Droppen i bägaren som gör att det rinner över och jag vill nästan spy över den perfektion jag alltid vill ha, känslan över att vara präktig och känslan av att alltid vara så jävla duktig. I vissa perioder vill jag inte höra att jag är duktig. Jag vet redan det. Vissa perioder gör jag bara det som krävs av mig, det som förväntas av mig och kalla mig inte för duktig då. Jag mår illa redan vid tanken...

Kommentarer
Postat av: Helena

Duktig...? näääh.. du är ju den oduktigaste jag vet.. Speciellt när du sover! ;-) fasn va kul det var att se dig igen! Kraam

Postat av: Jag

hahaaa Skönt att höra! ;)



Och tack detsamma, snart är jag i Umeå igen. Lovely!

2010-06-01 @ 20:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback