Svammel

Jag tycker att det är alldeles för mycket svammel i mitt liv just nu. En svärfar som får resten av familjen att må pyton, min arbetssituation som är åt helvete och folk som säger att de ska ta livet av sig till mig via internet. Vad faan gör man åt det? Min arbetssituation försöker jag påverka så gott det går, det andra vette faan om jag kan göra något åt. Jag kan bara vara där, lyssna och stötta men jag vill absolut inte höra via internet att folk ska ta livet av sig. Vilket jävla svammel alltså! INGEN ska få lägga över en sån tung börda på mina axlar. Det accepterar jag inte. Och om man ser på världen ur ett globalt plan; taskig världsekonomin, oljeutsläpp, vulkanutbrott, översvämningar och jordbävningar. Jag tror att det är som en nära vän till mig sa; Hela världen är i ett dåligt karma just nu.

Så... nu har jag fått spy ut lite galla och därmed önskar jag alla en riktigt skön söndag. :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Men det lät ju inte bra alls vännen!

Med svärfar din kan jag väl bara säga att jag vet hur det känns (fast det är inte min svärfar då)

Jobbet vet jag inte hur du ska tackla, kanske se till att alla som är inte har kapaciteten att sköta jobbet ordentligt får sparken..?

Men att säga till dig att man ska ta sitt liv...? Vet inte vad jag ska säga, det e hemskt. För er båda. Förstår hur du känner dig, har varit i samma sits. Men som du säger, du kan bara lyssna och stötta...



Kram!

Postat av: Jag

Nä, det känns inget vidare just nu... Men försöker fokusera på det som är bra i mitt liv...:) Ha en skön dag! KRAM

2010-05-09 @ 08:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback