Tre sekunder



Den senaste tiden har jag inte alls varit på humör på att läsa, eller rättare sagt så fort jag har satt mig med en bok har jag somnat efter bara några sidor. Men nu har jag ialla fall läst Tre sekunder av Roslund och Hellström. Jag älskar deras böcker men just denna hade nog upplevts bättre från min sida om jag hade läst den när jag varit på humör för en bok av detta slag. Men hursom helst, så tycker jag att den helt klart är värd att läsa, första delen bygger upp vad andra delen reder ut och knyter ihop säcken i slutet. Så...LÄS den! Ser redan fram emot deras nästa bok...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fick den boken av jobbet, kanske ska ta och läsa den då :)

2010-03-21 @ 12:50:41
Postat av: Jag

Det tycker jag, hoppas du får en trevlig lässtund. :) KRAM

2010-03-21 @ 13:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback