Man och hustru

Japp, nu är vi äntligen man och hustru. Jag ska skriva ner en liten berättelse om hur vägen till vårt giftemål gick till, men först ska jag bara återhämta mig från en helt underbar helg. *ler ända upp till öronen* 

Man säger att släkten är värst. Ibland. Men jag vill ändå påstå att 99 procent av tiden är ändå släkten BÄST! Jag har en helt underbar släkt, och Fredriks släkt är minst lika härlig. Och våra vänner, ojojoj, vi är lyckligt lottade som har så fina och härliga vänner.


Tack, tack, tack, tack, tack till er alla för en helt underbar fest igår! Helt klart ett minne för livet...

Kommentarer
Postat av: Anne

Lisa, vad kul att ni gift er! Ännu en gång STORT grattis till er båda! Nu är jag ju så nyfiken så du måste verkligen skynda dig med att berätta hur det gick till... Önskar er all lycka och kärlek. Stor kram till er båda!

2010-06-13 @ 20:24:24
Postat av: Jag

Anne, jag ska försöka få ner alla tankar och känslor i ord nu i veckan. Jag förstår att många är nyfikna, det blev många frågor igårkväll. :) Och tack för dina lyckoönskningar till oss. Det värmer otroligt mycket. KRAM Lisa

2010-06-13 @ 20:53:01
Postat av: Helena

För 100:e gången tror jag: Grattis till er båda!

Är så otrolig glad för eran skull! Och älskar er båda!



Och tack för allt, för förtroendet att vara toast madame, dom fina orden du har gett mig för min insats och för att du (och Fredrik) alltid finns där!

Postat av: Jag

Du fixade det där superbra! :D Som sagt kvällen kunde inte ha blivit bättre och det är inte bara jag och Fredrik som ska ha cred för det. :) KRAM Lisa

2010-06-13 @ 21:50:11
Postat av: Lise-Lotte

Ja grattis igen till er båda! Är så glad för er skull och nu kan jag säga "min sonhustru" på riktigt :). Älskar er! Kramar i massor

2010-06-15 @ 22:18:18
Postat av: Jag

Tack, SVÄRMOR! På riktigt! ;D

2010-06-16 @ 07:39:37
Postat av: Two olsson sisters

grattis till er båda^^ Vad härligt! Min syster gifter sig i juli, ser verkligen fram emot det! Grattis ännu en gång^^//Emma.

2010-06-16 @ 08:01:20
URL: http://www.twoolssonsisters.com
Postat av: Jag

Tack, Emma! Hoppas ni får en riktigt bra dag, och framför allt ett minne för livet både din syster, hennes blivande man (och resten av sällskapet). :)

2010-06-16 @ 18:50:23
Postat av: Helena

Helt grymt! Jag vill ju också göra ett "rymmarbröllop" hehe.. Få se när det kan bli av :-D Fasn va kul att få ha umgåtts med dig i storschtaan också! Kram

2010-06-17 @ 18:43:17
URL: http://blogg.vk.se/e-lack
Postat av: Jag

Just do it, Helena! Det var helt underbart! :)

2010-06-17 @ 19:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback