U me Å

Uppsats. Började veckan med att dra hem ett helt lass med böcker av olika slag. Försöker struktera upp uppsatsen och har beställt efter en del böcker. Förhoppningvis kommer de nästa vecka. Emma mailade mig om uppsatsen. Passande nog.

Fika. Med Helena och Maja. Med Helén och Jenny.

Promenader. Till och från skolan. Till och från Ålidhems centrum. Och till Tomtebo.

Flytt. Planera flytt nästa helg. Bokat släp. Helena och Jimmie donerar sin tidningsinsamling till mig nästa vecka. Hemleverans. Laddar för ytterligare en flytt. Och ett stort tack till Helén. En räddare i nöden. Och till L-L som ska hjälpa mig att flytta nästa helg.

Resor. Hem. Och till Umeå. Bokat om nästa vecka.

Fester. Både fredag och lördag. Vänner som jag inte träffat på länge. Längtar efter att få träffa lite galningar. ;)

Tankar. Undviker dem så långt jag kan. 

Sömn. Helt otroligt! Jag har fått sova hela nätter när jag varit här i Umeå i veckan. Jag börjar tro att det är dåliga energier i vårt sovrum hemma i Gustavsberg. Förslag hur man får bort det?

Imorgon flyger jag hem igen. Precis när jag känner att jag har landat här i Umeå. Jag säger till mig själv att jag mår bra och egentligen gör jag väl det också, det är bara att när jag tänker på allt som ska hända blir det så överväldigande och jag nästan slukas av händelsernas centrum. Därför. Tar. Jag. En. Dag. I. Taget. Och njuter av det lilla som egentligen är det största. En vacker vinterdag. Eller en fika med en vän.

Och i helgen ska jag njuta av goda vänners sällskap. Ända ut i fingertopparna! :D Ha en bra helg allidehopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback