The end is near

Jaha, så är det sista dagen på jobbet för denna gång. Sista gången på just detta jobb? Ja, kanske och förmodligen. Alltid lika vemodigt att sluta på en arbetsplats, även fast jag bara är extrapersonal.

Nåja, hursomhelst, avslutar jag just den här jobbperioden med (ytterligare) en kulturell upplevelse,
Nötknäpparen på Kunglig Operan. Spännande! Fredrik är tveksam till detta påhitt, men efter ett tips från en arbetskompis om just Nötknäpparen bokade och köpte jag biljetter. Så jag tar honom i örat och tar med honom på balett! skrattar 

 
En annan slags nötknäppare



Morgondagen bjuder på inköp av golv, lampor och kakeltillbehör. Med hjälp av Anna och Christian. C är vår privatchafför för dagen det vill säga vi pekar och C kör. I helgen målade vi taket och fönstrena så renoveringen har tagit ytterligare ett steg framåt. Det är skönt!

Nu ska en mycket trött L dricka kaffe och bara ha det skönt innan jag avverkar sista arbetsdagen. Hejsvejs! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du grejar jobbet galant! :) Imorgon leker vi brumbrum och shoppar golv! Härligt!

Ha en bra dag, wiiiie det är FREDAG!

2010-01-08 @ 11:05:11
Postat av: Jag

Snart ses vi! :) Och pengarna kommer flöda idag. Vi gör vad vi kan för att stärka Sveriges ekonomi! ;) skrattar

2010-01-09 @ 08:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback