Livet är en härlig upplevelse

Varje dag är jag tacksam för att jag fortfarande är här på jorden. Nu låter jag väl som att jag är hundra år, men icket. Man kan egentligen inte veta om man vaknar nästa morgon, oavsett om man är ung eller gammal. Hursomhelst, så har jag ett stort leende på läpparna idag. För att jag har så mycket roligt att se fram emot här i livet!

Först och främst fick jag ett mycket trevlig mail imorse. Nina och Miku kommer till Umeå i antingen februari eller mars. Det gillar jag starkt! Snart ett halvår sedan vi träffades, så nu är det på tiden att vi träffas igen. Och för det andra så är det snart helg och jag flyger hem ikväll. Till min lilla familj. Och det kan låta märkligt men den senaste tiden känns det som Fredrik och jag har kommit varandra närmare, trots att vi är långt ifrån varandra. Vi har diskuterat djupa saker som inställningar till saker och ting, hur vi vill att livet ska vara och om våra drömmar och mål i livet. Det känns toppen!

Oftast är jag den som är drivande när det gäller att hitta på saker och ting. Jag kan sitta på Ticnet en hel kväll, bara för att hitta nya roliga och spännande upplevelser.  Eller varför inte leta i SvDs kultursidor? Och jag gillar det verkligen! Känslan att hitta något roligt att gå på, något att se fram emot. Den känslan är riktigt härlig. Så jag blev lite extra glad när Fredrik föreslog att vi skulle gå på
detta. På lördag sitter vi där och bara myser i en timme innan vi ska gå på 30-årsfest. Super! Den här helgen kommer att bli riktigt bra. Det känner jag i lilltån och visst håller ni med mig när jag säger att livet är en härlig upplevelse?!



Glädjeskutt


Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Ja de håller jag med om, man ska ta vara på varje dag man har :). Hoppas ni får en helt underbar helg. Kramar till er båda

2010-01-29 @ 20:42:59
Postat av: Jag

Tillsammans med din son kan det inte bli annat än underbart! :D Ha en bra helg du med! KRAM, KRAM

2010-01-30 @ 07:32:24
Postat av: Helena

Gud vad jag har grinat idag.. och det är inte bara hormonerna:



http://annasanatomi.blogspot.com/ om en tjej här i umeå som har en son i Fssons ålder som har svår cancer :-(

Killen har startat en insamling till barncancerfonden som redan är uppe i 110 tusen spänn!! Snacka om hjälte va?



http://www.barncancerfonden.se/4711



Kram H

2010-01-31 @ 21:42:20
URL: http://blogg.vk.se/e-lack
Postat av: Jag

Oj, vännen då! Jag vet ju hur påverkad du blir av det ofattbara och av orättvisan som finns i världen...



Och ja, det är grymt imponerande! Tänk vad man kan göra skillnad bara med att starta en insamling och sprida information. :)



Ta hand om dig! KRAM Lisa

2010-02-01 @ 07:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback