Julen är över...

...och jag ser fram emot ett härligt nyårsfirande hos H & J. Trerättersmeny med dryck blir det. Wii-kontrollerna är självklart med. :)

Jag är sjuk för femtielfte gången i år, lite trött blir jag på att jag är sjuk var och varannan månad, men bättre nu än sen. Solen och värmen väntar på oss och vi väntar OCH längtar till sol och värme. OCH till våra mumintroll. Vi åker till andra sidan jorden för att träffa dem trots att Vasa är Umeås närmsta stad. Lite lustigt är väl det ändå? Men trevligt ska vi ha det. Konstigt vore väl annars med dessa fantastiska människor...

Jag ser fram emot 2011, trots att det är med lite vemod jag lämnar år 2010. Ett år som har haft så många underbara stunder; äntligen giftemål, en stor härlig fest, resor, en underbar sommar och ja, listan kan egentligen göras huuur lång som helst.

Ni som följer min blogg följer även mitt liv, mitt liv här och nu. Upp och ner, ner och upp...

Evian augusti/september 2010


Kommentarer
Postat av: Helena

Längtar till fredag! Fisk och potatis plus sallad och tillbehör är nu inköpta :)



Hoppas ni får det trevligt i de varmare breddgraderna, och nej vi är inte alls avundsjuka ;)



Äntligen giftermål ja! Och en djävligt rolig överraskning! :D



Kram till dig svägerskan!

Postat av: Jag

Jag ska inhandla mina ingredienser imorgon och fixa allt på torsdag. Ser verkligen fram emot en skön och lugn kväll med ert trevliga sällskap.



Oja, det ska bli så skönt, men jag har fortfarande svårt att fatta att vi ska till Thailand. Jag åkerkommer när jag fattar det. hahaa



Festen var den absoluta höjdpunkten under året (och ja, själva bröllopsdagen också så klart). Allas miner och att ÄNTLIGEN kunna prata öppet om det. Att JAG kunnat hålla en sån hemlighet hemlig, det trodde jag aldrig, men det var faktiskt inte så svårt som jag trodde. Fnissandet på toaletten i Gurra tillsammans med dig är ett minne jag håller varmt om hjärtat. Det också. :D



Vi ses på fredag men hörs innan. KRAM

2010-12-28 @ 21:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback