Vänner, våra underbara vänner!

Vilka underbara vänner vi har! Ja, ja, ja, jag vet att jag har sagt det förut, men våra vänner är så himla BRA och UNDERBARA!

Vad sägs om detta? (sagt under en fika tidigare i sommar)
Jag; -Under semestern ska vi hyra bil en vecka och åka runt lite.
Vännen V: -Varför ska ni hyra bil?
Jag; -För att vi inte har en bil och vi vill komma ut lite.
V; -Men inte ska ni hyra bil, ni får ju låna min bil om ni vill.

Sagt och gjort! En söndagsfika i Highvalley med ett mycket trevligt sällskap, därefter passade vi på att göra lite ärenden i Sickla. Med bil! Vilken vardagslyx! Vi passade också på att åka till "fel" sida av stan och hälsa på fina vännerna Maria och Jonas. Middag och en titt på magen som börjar ta form. Spännande värre! Mycket skratt blev det och endorfinerna flödade för fullt under några timmar. Underbart! :)

Som sagt; Vilka underbara vänner vi har! Jag kan nog inte påpeka det tillräckligt många gånger tror jag...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Man blir som de man är med! What goes around comes around, you know! Hihi :)

2010-08-24 @ 22:43:13
Postat av: Jag

Ja, det är väl så enkelt egentligen. :D Kram, kram

2010-08-25 @ 10:07:51
Postat av: Helena

Så jäkla najs :-) Ring mig imorrn så vi får babbla lite.. Är supernyfiken på hur det går me allt! Kram

Postat av: Jag

Jag slår dig en pling imorgon på morgonen. Det känns helt galet just nu! :D KRAM

2010-08-26 @ 21:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback