Tre veckor

Tre veckor. Eller 15 dagar. Kvar att jobba. Det är nära nu. Jag kan både se och känna slutet. Det känns överlag mycket skönt men...

...vemodet drar igenom mig ikväll. Vemod att lämna detta underbara ställe som jag trivs så himla bra i, vemod att lämna vår lägenhet som jag trivs så himla bra i och vemod över att lämna mina härliga arbetskamrater...


Framtiden är kittlande spännande och fördelarna överväger nackdelarna på fler än på ett plan men...

...det finns alltid en sorg när man ska avsluta ett kapitel i sitt liv samtidigt som det finns en glädje att få påbörja ett nytt...


Jag ska göra bästa möjliga avslut under de sista sex veckorna här och även få bästa början på det nya kapitlet i mitt liv...  


Thank you and good night!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, nog ska det bli nya kapitel alltid! :-) Och Schtokkålm finns ju kvar för tusan! Skynda dig hem nu.. Kram

Postat av: Jag

Nya kapitel i dubbel bemärkelse. Eller hur? Jag ska skynda allt jag kan! :)

2010-08-02 @ 07:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback