I need vacation

Min kropp behöver semester, den har nämligen börjat protestera mot mig lite grann... Dagarna handlar mest om jobb just nu och jag hinner inte så mycket mer känns det som... 

MEN SNART! Hela tolv dagar kvar och en resa till Frankrike är bokad. Nåja, en lägenhet ialla fall, flygbiljetterna ska fixas ikväll. Och inte att förglömma; i helgen blir det att se Lasse tillsammans med Fredrik, Sebastian och Katarina. Himla trevligt!  

Och allt annat då? Det kommer att ordna sig, jag är inte det minsta orolig...

Kommentarer
Postat av: Helena

Säger bara BU ER :P

Postat av: Lise-Lotte

Men de kommer o bli härligt för er :)

2010-08-05 @ 19:33:18
Postat av: Helena

Åh vad härligt! Det är ni värda! Såg att du ringt idag.. längtar tills vi får prata IRL igen :-D Jag saknar dig... Kram

2010-08-05 @ 23:34:23
URL: http://blogg.vk.se/e-lack
Postat av: Jag

Helena, jag kan ta att ni säger Bu er till oss! skrattar



Lise-Lotte, vi återkommer med rapport. ;)



Helena, ja, det tycker faktiskt jag med. Och alla som undrar om det är vår smekmånad? Så kan jag svara; NÄÄÄÄÄ! Vi håller inte på med sånt. hahaaa Vi ses ju igen i mitten av september. :D

2010-08-06 @ 07:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback