Ett bra avslut?

Hälften kvar att jobba sedan sist jag skrev. Helgen vigs åt till att packa ner våra saker. Städa och förbereda så gott det går innan vi ska kontakta mäklare. Förkyld och ont i kroppen. Tillsammas med värktabletter och en personlighet som utstrålar (dum?) tjurighet tar jag mig till jobbet idag. 

Livet från den ljusa sida; himla tur att förkylningen kom nu och inte på semestern. Jag tror att det blir munskydd i helgen när Fredrik kommer så han inte blir sjuk. ;)

Ett bra avslut? Nja, jag vet inte det... Det återstår att se nästa vecka, som är min sista vecka...

Kommentarer
Postat av: Helena

Du också förkyld? Samma här. Har så ont i kroppen och är så trött hela jag. Men det är bara att fortsätta ;)

Skönt att det kom nu iaf och inte på din semester, eller när jag börjar skolan igen :)



Många kramar till dig min underbara svägerska!

Postat av: Jag

Precis! Det är bara att fortsätta tuta och köra på bara. :) Sista veckan nu! Underbart! KRAM, KRAM

2010-08-14 @ 09:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback