Ledig

Jag är ledig i FYRA dagar.

Första dagen var igår. Svärmodern och jag promenerade runt på vackraste Söder. Tittade in i lite butiker och bara njöt av livet och vad man kan utforska i vår vackra huvudstad.

Andra dagen är idag. Lite fix här hemma och inköp av byxor (mina sprack igår) innan vi åker till Fredriks moster i Hässelby för mat och härligt sällskap. Sista dagen för Fredrik på jobbet idag, märkligt! Nästa vecka är han inte längre här.

Tredje dagen är imorgon. Åland, here we come!

Fjärde dagen är på söndag. Vinka hej då till både svärmor och Fredrik. De tar sina saker och åker norrut till Umeå. Jag ska ligga ute i Oasen och plöja lite böcker. OCH vila upp mig för en vecka på jobbet.

Låter inte som helt dåliga dagar va? :)

Trevlig valborg på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback