Det var länge sedan...

...jag hade en sån dålig dag som jag haft idag...

Den senaste tiden har det mesta bara varit frid och fröjd och jag har bara myst och mått så himla gott. Jag har varit på bra humör och tyckt att livet har varit toppen. Men idag då kom den...

...den dåliga dagen kom som en rak höger från ingenstans... Eller jo, jag vet var den kom ifrån och utan att gå in närmare på detaljer så kan jag bara nämna att om jag inte visste att jag gillar oorganisation och oordning, så nog faan fick jag reda på det idag. Med råge dessutom! Jag har varit som ett litet ilsket och argt bi mest hela dagen PLUS att jag är dyngförkyld till råga på allt, vilket säkert bidragit till att den dåliga dagen blev ännu sämre med de förutsättningarna.

Så nu avslutar jag den dåliga dagen med orden; God natt och tack världen för att imorgon är en annan dag! På väg till sängen nynnar jag för mig själv; Morning has broken...


Kommentarer
Postat av: Helena

De dåliga dagarna blir färre o färre ju närmare sommaren vi kommer :-) och snart ses vi! Då får vi muntra upp varann :-D STOR kram

Postat av: Jag

Ja, det är väl så... Idag sken solen när jag gick hem från jobbet och det var så himla härligt. Det känns att sommaren är nära nu. :) Och snart är det ju FEST! Tjooohooo! Längtar som bara den till den. :) KRAM, KRAM

2010-04-11 @ 18:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback