Vackra höstdagar på hemmaplan

Jag har tillbringat helgen hemma i vackra och härliga Gustavsberg. Vackra höstdagar har det varit. Jag hade mer än gärna åkt ut på Ingarö. Njutit av havet och rundan i Björnö naturreservat. Men istället har jag sprungit på IKEA med svägerskan och svärmodern, inte illa det heller. En mycket trevlig lördagkväll blev det med sällskap från norra sidan av staden. Ett dop av en liten Maja har vi oxå hunnit med. Ett riktigt charmtroll, precis som storasystern. :)

Så hur kändes det att vara hemma igen? Heeeeeeeelt underbart skönt! Jag älskar vår Oas. Enda stället där det är ordning och reda i, känns det som. Delarna till renoveringen av köket står både i köket och vardagsrummet. Och jag är inte den bästa på oordning... På torsdag beger jag mig hem igen och jag blir mindre och mindre imponerad av detta liv jag lever eller vi ska jag kanske säga. Särboende är verkligen inget jag rekommenderar... Jag är rent ut sagt; SKITLESS på det!

Ultraljud blev det idag också. Inget barn syntes till. -hahaaa- Jag vet inte riktigt vad som syntes där inne egentligen. Jag frågade inte heller eftersom jag tycker det är skitjobbigt att vara på undersökningar. Fast egentligen borde jag fråga massor så jag får veta vad som händer i min icket fungerande mage. Läkaren skulle beställa ultraljudsundersökningen från Sunderbyns sjukhus och jämföra dagens ultraljud med det. Därefter skulle han rapportera vidare till min läkare. Så jag återkommer vad det är som händer. To be continued...

Måndag är det idag och det är ju bara 3 dagar kvar till jag åker hem igen. Två dagar intensivt pluggande, tenta på torsdag och sedan flaxar jag hem över helgen igen. Äh, nu känns det inte så farligt faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Anna-panna

Och i helgen ska vi leka! :)

2009-09-29 @ 13:35:45
Postat av: Jag

-skrattar- Åh, jag som älskar att vad leka heter. ;) Eller kanske inte...



Men vi ses ialla fall på lördag!

2009-09-29 @ 18:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback