Tentapluggslycka

Tänkte att jag skulle lyssna på lite musik när jag pluggar nu på kvällen. På tuben hittade jag inte så mycket på så jag surfar in på sr.se. Och in på P2 Jazz. Jazz och soul fungerar bra vid plugg för mig. Slår igång 30-dagarsarkivet och vad kommer upp? Jo, Theresa Andersson. Kan det bli bättre? Vilken röta jag har! Så just nu lyssnar jag på henne. Inspelat på Skeppsholmen under Stockholm JazzFestival i sommar.


Jag vet inte... Men jag tycker mig se tecken överallt... Tecken på lycka och glädje. Fast det är klart... Jag kanske väljer att se livet ur det perspektivet just nu också...


Och som jag läste i en tidning idag; Det är så mycket roligare att vara lycklig! :D


Och visst är det så...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback