Morgonpresent

I onsdags kom en efterfrågan (öhhh, jag är inte alls fast i ekonomiska termer) av min adress här i Umeå. Syftet var att skicka en sak till mig. Jag svarade glatt; Ska jag få något med posten? Jag fick samtidigt stränga order att inte öppna det förrän fredag, vilket är idag. Så det första jag gjorde, nja nästan ialla fall, var att öppna det här paketet.

Jag ÄLSKAR överraskningar! Både att ge och få.

Så jag öppnar paketet och ser en liten lapp på en Lindexpåse. Lindex som dessutom är en av mina favoritbutiker. En liten uppmuntrande text och i påsen ligger en skarf. Jag blir rörd ända in i hjärtat. Jag får alltså ett paket på posten från en person som jag bara har träffat en gång i verkligheten men "pratat" med i många, många timmar på msn. Kan jag ha gjort ett bra intryck eller? -hehee-


Present



Anna, du gjorde min morgon och min dag! Vilken underbar början på helgen! Tack, tack, tack! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback