Bloggtips

Det är dagen innan tentan. Skallen klarar nog inte av med information, så jag lägger böckerna åt sidan och bara känner lugnet. Så jag tänkte ge lite bloggtips på bloggar som jag gillar lite extra mycket.

Kåmpis Helenas blogg kommer högt upp på listan. Skriver kloka saker om verkligheten och hur vi människor är mot varandra. Brutalt ärlig på ett härligt sätt! :)

Heja Abbe. En helt underbar "pappablogg"! Jag bara älskar den. Den har det där lilla extra som är svårt att sätta fingret på...

Dagarna. Mycket ironi och roliga händelser ur vardagen med familjen. Helt klart värd att läsa! 


Idag hittade jag Lyckobloggen.  Jag har hört talas om den tidigare. En av dem som skriver har föreläst i en kurs jag gått. Och förra veckan var han med i Go´kväll så jag letade upp bloggen. Rekommenderat inlägg är; En lycklig vecka? 


Jag har några bloggar till som jag håller lite extra kärt men jag tror dessa är de bästa just nu. :)

Sushi hos en av de bästaste personerna ikväll. :D Att bara umgås med henne ger massor med extra energi. Och jag är så glad att vi hann träffas i fredags, även om det inte blev så långt. Men vi hann ta en lunch och surra lite grann. :)

Planering för festen på lördag pågår. Me like alot! Vad vi har för mat är klart, bara åka och inhandla allt. Det blir en del som kommer. :D Oj, så kul det ska bli. Personer jag inte träffat på länge. V, Erik, Mary och Kina. Och Anna med bihanget C kommer. -haha- Modigt tycker jag. Vi har bara träffats en gång i verkligheten. Riktigt roligt blir det! Lilla tjejen med stora hunden kommer oxå. En date har hon med sig. Granskning ska tydligen ske. Det kommer nog någon till... Det är Mannen som håller i inbjudningarna, förutom den till Anna och C såklart! :) Och som sagt jag har fixat menyn. :D Sånt här älskar jag!



Food

Välkomna kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Helena

Nog är du en av de gulligaste tjejer jag känner.. En riktig favorit är du!! :-) På tal om det.. favorit i repris snart igen. Hoppas vi hinner ta en fika o en prommis nästa vecka, och som jag sa: Jag är ju i krokarna så bara plinga! Tack för igår förresten... Kraam H

Postat av: Jag

Tack för superfina ord! Hann se det innan jag skulle gå och skriva tenta, så jag gick med lätta steg till ÖP.



Och jag kan inte mer än skicka samma ord tillbaka till dig. Du tillhör helt klart en av de bästa vänner jag har. SÅDETSÅ! :D



Jag hör av mig till veckan! KRAMAR

2009-10-01 @ 13:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback