Post tentamen

Att skriva en tenta är lika med total urladdning. Spänningen som är innan och spänningen som är under tentan gör att ialla fall jag är fullkomligt tom i både kroppen och knoppen. Allt man har i huvudet ska ner på pappret och inte bara att det ska ner på pappret; läraren ska förstå vad man menar utan att man ska skriva en hel uppsats.

Jag hoppas och tror att det gick vägen den här gången... Det kändes ganska bra ialla fall... Och om jag inte har klarat den, ja, då är det väl bara att göra om och göra rätt... Inte så mycket mer med det. Det finns faktiskt betydligt värre saker som kan hända...

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, Lova brukar vara svårflörtad. Men va kul att du fick kram igår! :)

Och Saga, ja hon e go hon! haha



Ja det hoppas jag me!

Ha det bra!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback