Har vinden vänt?

Det går inte att beskriva den här årstiden på bättre sätt. Klicka på länken! Samtidigt som det bara är grått, grått, grått mest hela tiden känns det ändå som att vinden håller på att vända. Jag tillåter mig faktiskt att ta det lugnt samtidigt som jag får grymt mycket saker gjorda. Jag börjar känna mig glad igen och anledningen är kanske; att jag faktiskt tar det lugnt på kvällarna och tar jag bara en dag i taget så kommer allt att gå vägen. För hur det än är, så gör jag mitt bästa mest hela tiden, i alla uppgifter jag tar mig an. Ibland går det vägen, ibland inte.

Jag ska inte mörka att mannen faktiskt stoppar mig ibland när det går lite väl överstyr med saker och ting. Att han faktiskt säger; Men du har ju gjort så mycket idag, ta det bara lugnt och kör inte slut på alla batterier på en och samma gång. Och vet ni? Jag har faktiskt börjat lyssna på det örat. Ibland går det bra och ibland mindre bra.

Jag klappar mig själv på axlarna idag och pausar mitt skolarbete med en välbehövlig lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback