Diplom

Natten tillbringades på en buss. Ytterligare en natt. Det var dock länge sedan nu men jag insåg att jag ta mig faan borde få ett diplom för dessa resor! För resorna är ganska så påfrestande, ialla fall när det är proppfullt. Folk är så rädda att bli utan plats i bussen så de trängs i busskön. Folk som kliver på mitt i natten har svårt att ta hänsyn till personerna som redan sitter på bussen. De slänger sig ner i sätet bredvid en eller tänder lampan i taket. Att man inte sover speciellt bra är kanske ingen nyhet men det blir ju inte bättre med personer som inte kan ta hänsyn.

Nåja, nu är jag här. Veckan är fullspäckad som vanligt när jag är i Umeå. Att jag är laddad för veckan vore en klar överdrift men nu är jag ju här och jag ska göra mitt bästa. Som alltid. Som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback