Snart är vårterminen över...

...och jag har endast 13 dagar kvar att tillbringa i Umeå. Jag har bokat och betalat alla resor utom två stycken enkel resor. Det är så skönt att vårterminen snart är över, för det börjar bli en plåga att åka emellan. Och att inte få vara hemma... Jag älskar verkligen vårt hem och njuter verkligen av att vara hemma. Natur och vatten var man än vänder sig samtidigt som vi har ett bra utbud av butiker och restauranger. Och sedan...närheten till Stockholm stad och få känna lite på pulsen. Det är verkligen helt underbart! :D Jag har fortfarande svårt att fatta att jag bor här...

Ytterligare en bit har fallit på plats angående hösten, nu är det bara det praktiska som ska fixas. Och jag tror det är mer än jag som är nöjd över hur det kommer att bli... :)

Och jag vill tacka V för en mycket trevlig lördag, såväl dag som kväll. Och tack Kina för din gästfrihet. Och alla andra härliga människorna som vi träffade igår, vi var så nöjda när vi kom hem. Det gör vi om igen! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback