Nedräkning!

5 veckor kvar av vårterminen. Och fyra resor till Umeå t.o.r. varav två av dessa är bokade och betalda. Det kommer att gå fort, det gör det...

Men...

...det börjar kännas slitsamt att flänga emellan och nästa terminen laddar jag för att skriva uppsats. Bara skriva uppsats och rensa upp två saker som ligger och väntar på att bli klara. Därefter får vi se vad som händer. Både spännande och nervöst på en och samma gång...

Fokusera, fokusera, fokusera och mobilsera krafterna för att fixa de sista veckorna nu! ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej och hå! Jag ska oxå skriva mitt ex-jobb nästa termin, känns både trist och roligt att man snart är klar.



Nu är jag less på att vara fattig student, men jag kommer nog inte bli någon rik förskollärare heller ;) men bättre än nu iaf!



Ha det bra, kram// Syster Maria

2009-05-03 @ 09:06:27
Postat av: Jag

Oj, jag tycker det bara ska bli skönt som bara den!! Efter att ha suttit i skolbänken sedan 2003 (med undantag på ett halvår) och dessutom läst sommarkurser under två somrar så har jag (över)fyllt min kvot för länge sedan när det gäller att studera. ;)



Vad ska du skriva om?

2009-05-03 @ 11:53:52
Postat av: Maria

Tjing... jag har inte riktigt bestämt mig... sen ska jag väl skriva tillsammans med en eller två stycken så de måste ju oxå få säga till om ngt!! ;)



Vad ska du skriva om då??



Kommer ni upp till pappas 60 års dag? Tänkte om vi skulle hitta på ngt?



Kram Maria

2009-05-03 @ 17:35:08
Postat av: Anna, arbetsrätten ;)

Vi mobiliserar våra skarpa hjärnor tillsammans ska du se, vi kommer slå till med ett VG så det skvätter om det ;) Arbetsrätt, piece of cake! :P

Skönt om dig, kramis (på gubbfan bara! hehe)

2009-05-04 @ 13:42:05
Postat av: Jag

Anna!



Klart vi fixar detta! Nu ska jag sätta fart med miljörätten och ta tag i arbetsrätten när jag kommer hem. TJIHOOOOO! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback