Nästsista nu!

Nattbussen i natt, flyg hem imorgon! Inte ens ett dygn i Umeå, ändå har jag ångest över att sätta mig på bussen... Det är ju bara såååå skönt att vara hemma! I Oasen lever jag i hela dagarna och det är ett sant nöje att plugga här ute! :D

Det dåliga samvetet gnager. Nästan ingen mat hemma, jag har fullt upp, jag har inte hunnit. Fredrik är superförkyld och han är helt färdig efter endast en liten tur med den STORA hunden. Kan jag känna mig mer otillräcklig än vad jag gör idag...? Men hej, jag ska egentligen inte klaga jag har själv valt att sätta mig i just den här båten, så det så! Om jag vill ta mig ur får jag väl helt enkelt göra det också, och nästa fredag är jag ur denna båt... Och hoppar i sommarbåten med arbete... Till hösten kliver jag i skolbåt igen, det vill säga den jag befinner mig i just nu... Och sista terminen som jag faktiskt ser fram emot! Spännande ska det bli! :)

Nästsista resan för denna termin, sedan slipper jag Y-buss på cirka 2-3 månader. Flängandet tar på mer än vad jag vill erkänna. Men jag har ju faktiskt lyxat på mig dessa två gånger som är kvar fram och åter till Umeå. :D Jag flyger hem imorgon och även nästa söndag när diplomeringen är över.

Om en vecka får jag träffa Nina! Underbart! Jag får träffa mamma, pappa, Maja, Dessan och mormor nästa helg! Längtar som bara den efter alla kära personer!

Nu; packa inför nattens bravader och förbereda morgondagens opponering!

Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död

Latinskt ordspråk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback