Är huvudet dumt...

...får kroppen lida!

Den här gången är det inte mitt huvud som är dumt så det är inte min kropp som få lida. Men liks förbannat är det jag som känner mig drabbad av andra som inte tänker eller som inte ställer krav på andra människor. Och skulle jag säga något så rinner det bara av som vatten på en gås ändå... Jag har försökt så många gånger men det kopplar inte riktigt, så numera är det inte ens idé att yttra sig...

Jag lovar att jag ska skratta åt detta när jag är utom räckhåll för folks dumheter. Kanske blir det till och med imorgon, eller kanske nästa vecka, eller kanske när vårterminen är över...


Tjohoo! Hemåt ikväll! 10 timmar kvar tills jag sätter mig på bussen. Lovely! Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback