Jag skulle kunna...

...spy ur mig att jag är spyless på att plugga, att jag är ledsen över att jag inte är hemma till helgen, att jag vill vara klar med skolan NU, att jag vill ha ett jobb, att jag vill att mannen och jag ska ha en riktig vardag tillsammans, att vi kan ta nästa steg i vårt liv med volvo, villa och vovve och att vi kan känna att vi landar någonstans för nu är vi ständigt på väg någon annanstans...

...men jag håller huvudet högt, snart är jag i mål och det gäller att vara målfokuserad ända fram till mållinjen!

Kommentarer
Postat av: Helena

Näe Lisa.. De ska int va nå jääävla volvo... Toyota ska de va :D kram

Postat av: Jag

Näääää! Ingen riskokare här inte! ;)

2009-03-30 @ 20:05:09
Postat av: Veronica

Ja, håll huvudet högt vännen! Inte allt för länge kvar nu. Snart ser du slutet av tunneln =) Ses ikväll! Kramis

2009-03-31 @ 09:17:03
URL: http://vfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback