Sommar, sommar och sol!

Den lilla tjejen med den stora hunden har varit hos oss hela helgen. De landade i vår hall kring tjugotvå noll noll på fredagskvällen. Och medan jag jobbade igår så passade mannen, den lilla tjejen och den stora hunden på att ta en picknick längst ute på Ingarö i glada vänners lag.

Hemma strax efter klockan nitton. Jag gjorde iordning maten för grillning och oj, så gott det blev. :) Grillspett med kyckling, svamp, paprika och tomater. Till spetten gjorde jag potatispaket; kokt färskpotatis med timjan, olivolja, smör och salt. Och såklart, en god sallad på det. MUMS! Och rester finns kvar till idag. :)

Och nu är allt klart med finansieringen av lägenheten! Vi är en lägenhet rikare men en miljon fattigare, men det gör inte så mycket för det blir så mycket bättre nu. Vi får betydligt färre utgifter per månad nu. Och det känns verkligen SKITBRA! :) 

Vad denna dag har i åtanke vet jag inte ännu, men jag ska ialla fall vara grymt ledig! Och detsamma gäller imorgon också! :) Skönt, skönt, skönt! :)

Och solen skiner idag också, inte bara ute, utan även inom mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback