Pust!

Så var vårterminen över... Diplomeringen och banketten likaså... Tre tentor och en ersättningsuppgift är avklarade. Från min sida... Nu ska jag bara invänta resultatet. Det borde komma nästa vecka.

Energiförrådet stod på ett kraftigt minus när jag klev in på jobbet i måndag. Men jobblovet började väldigt trevligt; middag på Djurgårdsbrunn med arbetskamraterna. Och nu är jag inne i svängen igen. Det känns märkligt att bara jobba 30 timmar i veckan. Vad sägs om dagar som dessa 13-18, 11-16 eller varför inte 8-13? Alla dagar är ju naturligtvis inte så, jag har dagar då jag jobbar 9-19.15. Men...jag är ju van att jobba mer än heltid när jag väl jobbar... Återhämtningstid ska jag se det som helt enkelt men framför allt möjligheten att göra klart min och Emmas uppsats. I helgen kör vi hårt med den. Nästa vecka likaså...

Sista svängen i Umeå var helt underbar (men hård)! Sushi med Helena, Costas med Nina och Helén aka Dr B sökte upp mig i tornet på torsdagen efter hennes tenta. Superbra gjort av dig, kompis, det hade känts märkligt att inte se dig innan sommaren tog vid. :D

Och såklart; mamma och Per, pappa och Maja, Nina och Miku, Ninas föräldrar, Linda och Peter och för att inte glömma Helena och Johan, Lova och Saga, Lise-Lotte och Andreas. -andas- Josefin och Fredrik, Joacim med flickvän, mormor och Dessan. En hel släktträff helt enkelt! :D

Nu ska jag kila iväg till jobbet. Solong!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad duktig du är! Skönt för dig med "lov" nu. Jobba lugnt så hörs och ses vi snart :D KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback