Över

Nu är vårterminen 2009 över... och jobblovet börjar redan på måndag... ser fram emot att bara jobba och inte ha någon skola som hänger över mig...

Och visst är det bra att gå till rätt ställe när en tenta ska skrivas. Tentan var inte på ÖP, det var IKSU som gällde idag. Jag hamnade rätt efter ett telefonsamtal till mannen som fick kolla upp var jag skulle vara. Jag var helt säker på att jag skulle till ÖP. Tokigt det kan bli ibland!

Och det är bra att kursvakterna säger; Alla ni som inte kan svenska räck upp en hand! -skrattar- Det är humor!


Nu är det sängen som hägrar innan en lördag full med aktiviteter!  

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för ikväll.. lika trevligt som vanligt. Ska va piggare nästa gång.. Ajpråmiss! kram

2009-06-06 @ 04:40:38
Postat av: Jag

Jag lovar att vara piggare jag med. ;)



Jobba lugnt! :)

2009-06-06 @ 07:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback