Och bara så ni vet...

...så säger alla tester på Facebook den absoluta sanningen om er själva!

Ska du gifta dig 3 oktober 2011, så ska du det! Och skulle det vara så att du redan är gift, kan ju detta tyda på att du först ska genomgå en skiljsmässa för att sedan gifta om dig. Gör du ett test där det kommer fram att du är en häst, så ja, då ÄR du en häst, lev med det du! Ska din nuvarande partner vara en oxe, men testet visar att din partner ska vara en skytte, ja du, då är det bäst att du fortsätter leta, för du kan ju absolut inte vara med den rätte! Och känner du till fyra olika bilmärken (volvo, saab, toyota och honda), ja, då är du the master of cars! Och kom ihåg ditt namn säger hur sexig du är, ju längre namn desto sexigare är du! Så grattis till er alla med långa namn! (Mitt namn med fyra ynkliga bokstäver måste ju innebära att jag är osexig....eller?) Gör du ett jobbtest och det kommer fram att du ska bli polis, men kanske jobbar som kassörska idag, ja, då är det bara att du lyfter på ändan och söker in till polishögskolan!

För kom ihåg, Facebook ljuger aldrig!


Det kommer en tid när man behöver sätta stopp för saker och ting, den kommer snart det vet jag...

Kommentarer
Postat av: Anna, arbetsrätten ;)

Då är vi två otroligt osexiga bruttor med andra ord...:)

2009-06-03 @ 10:02:33
Postat av: Jag

-hahaaa-



Som sagt Facebooks tester ljuger ALDRIG! ;)

2009-06-03 @ 10:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback