Hög mysnivå

Första veckan på jobbet är avklarat. Och vilket tempo jag har kört i, puh! Tempot i kroppen sitter kvar från de sista veckorna i skolan. Och jag tror jag har använt blåslampan i ändan på mina arbetskamrater också. -hahaa- Mycket har vi fått gjort under veckans gång! Men det är kul när det är lite fart och inget står still! 

Idag har jag fått en liten egotrip och jag sträcker på mig lite extra när andra tycker att det jag skriver är, citat; jättebra! Men även för att jag kan hjälpa en nära släkting, kanske hon kan få det lite bättre, vilket är det viktigaste egentligen. Både jag och hon kan konstatera; ibland krävs det att man går på högsta hönset för att röra om i hönsgården. Jag hoppas bara att det hjälper henne ända in i mål... -håller tummarna-

Ikväll har jag legat under täcket ute i Oasen och läst ut Låt den rätte komma in. En kaffedrink och tända ljus. Ute är det mulet men det har slutat regna. Att kura inne (ute) i Oasen en sån här kväll är likamed återhämtning! Och mysnivån är på topp! :D

Nu ska jag krypa till kojs för imorgon blir det att träffa upp Emma på staden. Litteraturletande på universitetsbibloteket, så vi kan bli klar med vår uppsats någon jävla gång! -skrattar-


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar

Nalle Puh

Kommentarer
Postat av: Helena

Ååååh... va tyckte du om boken nu då? Visst var den BRA? :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback