Packning

Efter ett läsår med resande och packande borde jag ju vara en mästare på det. Ja, just det, BORDE... Hmm, jag kan nog inte kalla mig the master of packning, snarare tvärtom. När vi igår sprang omkring här hemma, hmm, jag sprang omkring här, fick mannen till slut organisera upp min packning.  Det vill säga precis som man gör med barn när de ska ha något utfört.

Hur många byxor har du? 1 par mjukisar, 1 par jeans och 1 par friluftsbyxor. Plus de jag ska åka i. CHECK! Hur många tröjor har du? En för varje dag. Plus den jag ska åka i. CHECK! Trosor? Sockar? 7 av vardera. Plus de jag har på mig. CHECK!

Men löparskorna vill jag ju ha med mig. Shorts. Träningsbh. Tröja. CHECK!

Ytterligare en väska till det.

Och underlakan sa mamma att vi skulle ta med oss. CHECK!

Kameran ska ju med oxå. Tömma den. CHECK!

Nu är det bara necessären som ska ner i väskan.


Check! Check! Check! CHECK!

Jag tror jag är redo... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback