Eftermiddagslyx med Anna

Så, äntligen, träffades jag och Anna i verkligheten i eftermiddag. Lite pirrigt var det innan. Men vad fan, vi har ju pratat med varandra via msn i flera månader nu så vi känner ju varandra ganska bra ändå. Riktigt, riktigt trevligt var det! Lite (?) sushi och massor av prat. :D

Och jag tackar för komplemangen att jag har härlig dialekt. -skrattar- Min norrbottniska kommer aldrig gå ur mig och jag vill inte det heller. Jag är stolt över mitt ursprung, jag är stolt över att komma från Luleå och dialekten suddas aldrig ur mig.

Så, Anna-Panna, det här gör vi om snart igen! Och vi hörs ju över msn imorgon... :D


Imorgon fortsätter jag med vardagslyxen. Med V. På staden. Bara att passa på när jag äntligen är ledig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback